Op zaterdag 29 mei, van 12.00 tot 17.00 uur, organiseert VVV de jaarlijkse clubkampioenschappen voor alle jeugdleden van de vereniging. Hiervoor is geen inschrijfgeld verschuldigd.

Alle jeugdleden staan standaard ingeschreven voor dit toernooi.
Het is dan ook niet voor niets het sportieve hoogtepunt van het jaar. Iedereen wilt zich toch wel de clubkampioen van het jaar noemen?!

Het toernooi bestaat uit poules, gevolgd door kruisfinales. Er zal gebruik worden gemaakt van een digitaal toernooisysteem en wellicht zal ook onze mascotte een bezoek brengen aan de deelnemers. Het wordt in ieder geval een fantastisch feest, waarbij ook het einde van de afgelopen competitie gevierd zal worden.

Er zijn mooie prijzen beschikbaar voor de nummers één en twee van de drie verschillende klassen. Wie kan de druk aan om 1 van deze prijzen naar zich toe te slepen?

Senioren, ouders en vrienden/vriendinnen zijn ook van harte uitgenodigd om de jeugd te komen aanmoedigen naar het clubkampioenschap voor een heel jaar!