Vrijdag kwam het sterke HBM Taveri op bezoek in de Batstee. Deze tegenstander bezet de 2e plaats in deze competitiegroep. Dit was ook aan het spel te merken. Door deze tegenstanders werden weinig fouten gemaakt. Het was dan ook een wedstrijd,die het aanzien waard was. Er werden goede rally’s gespeeld. Toch kon VVV geen voldoende vuist maken, met uitzondering van Rob d’Ancona. Weer was hij het, die de kar trok door alle tegenstanders in het zand te laten bijten. Hij scoorde dus 3 punten. Richard de Bruijckere wist hier in de laatste partij een punt aan toe te voegen in een spannende pot (6-11;19-17; 11-8; 11-9).

Ernst-Jan de Vries kon met zijn spel de vastheid van de tegenstanders niet voldoende bespelen en bleef dan ook met lege handen achter. Rob en Richard wisten helaas het dubbel niet in winst om te zetten. In deze partij had het VVV-dubbel wel kansen maar deze werden niet verzilverd.

De 4e game waren er mogelijkheden om te winnen (17-15;11-5; 7-11; 10-12; 6-11). Door deze gang van zaken stond er uiteindelijk een 4-6 nederlaag op het scorebord. Het is geen slecht resultaat maar of het voldoende is om het behoud dichterbij te brengen, moet worden afgewacht. Voor komende vrijdag staat de wedstrijd tegen Vriendenschaar 2 in Gouda op het programma. Een overwinning daar zou de lucht een aardig stukje doen opklaren.