Old Stars is een vitaliteitsprogramma dat ontwikkeld is voor tafeltennisverenigingen. Gezond ouder worden is van alle leeftijden. Dit thema wordt maatschappelijk steeds belangrijker omdat het aantal ouderen de komende decennia sterk blijft toenemen. De groep ouderen groeit versneld. Tafeltennisvereniging VVV is een vereniging die hierop inspeelt en iedereen wil laten ervaren hoe laagdrempelig tafeltennis is, hoe gezellig het is en hoe fit je ervan wordt.

In het programma van Old Stars wordt er gewerkt aan vitaliteit, conditie en sociale contacten. Samen met leeftijdsgenoten (50+’ers) gaat u elke week aan de slag om u fitter te voelen. Dit wordt elke vrijdagmiddag van 12.45 tot uiterlijk 15.00 uur georganiseerd onder begeleiding van een enthousiaste trainer. Nadat u dit programma doorlopen heeft, is er de gelegenheid om gezamenlijk een kopje koffie te drinken. Ook is er ruimte om dieper in te gaan op tafeltennistechniek als daar behoefte aan is. Het is een compleet programma wa
ar iedereen welkom is.

Leuk idee om mee te doen? Stuur dan een mailtje naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Dat geldt ook voor andere vragen en/of opmerkingen.

VVV is te vinden door vanaf de van Ruysdaellaan het bordje 'de Batstee' te volgen (via het fietspad). VVV speelt in de sportzaal die onderdeel is van de Maria Bernadetteschool.

Het volledige adres is:

Clubgebouw en hoofdlocatie De Batstee (bereikbaar via het fietspad)
Van Ruysdaellaan 95
2264 TA  Leidschendam
Telefoon accommodatie: 070 - 320 05 63

Voor wekelijkse deelname betaalt u een bijdrage van € 131 per verenigingsjaar (1 juli 2023 t/m 30 juni 2024).*

* Stapt u als nieuw lid pas later in dan wordt de contributie naar rato berekend door de penningmeester/trainer. Het is niet toegestaan om als bestaand lid voor de zomervakantie af te melden en na de zomervakantie weer aan te melden en dan een korting naar rato te verlangen.
Wekelijkse sessies lopen met name van 1 september tot 30 juni; in de maanden juli, augustus en in de schoolvakanties vallen de sessies doorgaans uit.