Op zaterdag 30 december 2023 vindt bij VVV het Oliebollentoernooi plaats. Dit is een enkelspeltoernooi. Er zal gespeeld worden in 4 of 5 voorrondes.Bij alle wedstrijden worden de deelnemers door middel van loting aan elkaar gekoppeld. Door het verschil in ELO-rating (speelsterkte) wordt bepaald met welke voorsprong cq achterstand elke speler aan de wedstrijd begint. Na de voorronde gaan de 4 best scorende deelnemers naar de halve finale. De winnaars hiervan spelen de finale om de titel VVV OLIEBOL VAN HET JAAR 2023 en de daarbij horende bokaal. Vanaf ± 14.00 uur zullen er HEERLIJKE OLIEBOLLEN geserveerd worden, vers gebakken door onze keukenprinses Cecile.

We beginnen om 13.00 uur, de prijsuitreiking is rond 17.00 uur.
Inschrijven kan op de lijst in de kantine of per e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.