Op zaterdag 16 december 2023 organiseren we weer het VVV Van Rijn Culinair Erwtensoeptoernooi. Dit toernooi is een dubbelspeltoernooi. Het liefst bestaat het dubbel uit een junior- en een seniorlid. Maar twee junioren of twee senioren die samen spelen, mag natuurlijk ook. Je kan dan alleen in een sterkere klasse worden ingedeeld.

Aanvang van het toernooi is 11.00 uur. Einde toernooi: 16.30 uur. Er zal gespeeld worden in verschillende klasses, dus ook voor de jeugd en beginnende senioren een reden om in te schrijven.

Deelname voor leden bedraagt € 3,50 p.p.. Niet-leden betalen € 5,00 p.p. Het liefst inschrijven per dubbel. Heb je geen dubbelpartner, geef dit dan door, dan proberen we je te koppelen aan iemand anders. Er zijn verschillende prijzen te winnen.
Tijdens de prijsuitreiking zullen ook de kampioenen van de najaarscompetitie 2023 gehuldigd worden.

De erwtensoep wordt dit jaar wederom gesponsord door Van Rijn Culinair, Damstraat 4, Leidschendam.

Inschrijven kan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Je kan ook je naam noteren op de inschrijflijst in de kantine. Sluitingsdatum is maandag 11 december.