Zoals beloofd een overzicht van alle deelnemers aan de Top-12 (in willekeurige volgorde):

• Arnoud Meijer: Het is voor hem de vijfde keer dat hij meedoet. Komend najaar speelt hij eredivisie in het team van Hilversum.
  • Stephan Tromer. Als wij feestje hebben dan is hij er regelmatig bij. Ook is hij bij ons om af en toe een training mee te doen. Het komende seizoen gaat hij uitkomen voor Gorkum in de tweede divisie. Het wordt voor hem de derde keer dat hij meedoet aan de Top-12.
  • Michel de Boer. Hij heeft al talloze prijzen in zijn kast staan. Waaronder ook tweemaal de eerste prijs van de Top-12. Dit wordt voor hem de derde keer dat hij meedoet. En ook nu weer niet alleen als speler maar ook als één van de sponsoren van dit mooie evenement.
  • Marie Maesen. Een van de drie Belgische deelnemers aan het toernooi. Speelt al zeker sinds 2015 tafeltennis. Momenteel speelt ze bij TTC Smash Dolfijn uit Aarschot. Zij gaat voor de eerste keer deelnemen aan de Top-12.
  • Matthijs van de Heiden. Hij is al jaren lid van VVV. Behalve speler is hij ook vaak met andere zaken binnen VVV bezig. Hij speelt momenteel in ons 1e team in de 3e divisie. Maar als het aan hem ligt zal die derde divisie snel hoger worden.
  • Filip Cluyts. Nog een Belgische deelnemer. Hij heeft al één keer eerder meegedaan aan de Top-12. Nederland is hem niet onbekend want in 2017 heeft hij eredivisie gespeeld bij Westa. Nu speelt hij bij TTC Dilbeek in Schepdaal. Bij zijn huidige club is hij ook actief als trainer.
  • Rino Alberts. Een speler die jaren uitkwam voor zijn club Westa. Momenteel speelt hij al een paar jaar in België. Bij de komende Top-12 doet hij voor de derde keer mee.
  • Arjan Huiden. Heeft al heel wat jaren ervaring. De laatste jaren komt hij in de eredivisie uit voor zijn club Taverzo. In 2021 is hij Nederlands studentenkampioen tafeltennis geworden. Ook hebben wij hem al een aantal keren bij VVV gezien. Het wordt echter zijn debuut in de Top-12.
  • Thomas Baart. Doet voor de eerste keer mee aan de Top-12. Hij speelt al jaren voor zijn huidige club Scyedam. Daar speelt hij momenteel 1e divisie. Dat hij kan tafeltennissen bewees hij vorig jaar door in Arnemuiden de Rijkse IT super final op zijn naam te zetten.
  • Julien Meurant. De derde speler uit België. Hij speelt echter al een paar jaar in Nederland. Eerst heeft hij gespeeld voor voor Tempo Team en nu komt hij uit in de eredivisie voor Westa. Het is voor hem de eerste keer dat hij meedoet aan de Top-12.
  • Tim Gras. Staat ook al heel wat jaren achter de tafel. En dat doet hij ook niet onverdienstelijk want vorig jaar wist hij het Top ranglijsttoernooi op zijn naam te schrijven. Komende najaarscompetitie gaat hij uitkomen in de eredivisie voor Smash '70.
  • Patrick Bruijne. Hij doet nu voor de vijfde keer mee. Hij speelde tot en met 2019 voor VVV en is daarna overgestapt naar Taverzo. Daar speelt hij momenteel eredivisie. Ook moet nog worden gezegd dat hij al vanaf de eerste Top-12 in de organisatie zit van dit evenement. Hij is degene die het steeds weer voor elkaar krijgt om twaalf goede spelers bij elkaar te krijgen. Zo ook weer bij deze aflevering.