Op zaterdag 3 juli staan de clubkampioenschappen jeugd 2020-2021 op de agenda. Aanvang: 12.30 uur. Einde: 16.45 uur (zaal open om 11.30 uur). Prijsuitreiking: circa 17.00 uur.

Het wordt een toernooi voor alle niveaus, dus ook voor de beginners. Ook de jeugdleden die (helaas) hebben opgezegd worden nog uitgenodigd om hun tafeltenniscarrière leuk af te sluiten.
En er zijn vele prijzen te winnen, waaronder ook een sportiviteitsprijs. Deelname aan het toernooi is gratis.

Het is de bedoeling dat alle jeugdleden in hun nieuwe clubshirt gaan spelen (dit geldt alleen voor de leden die lid blijven), omdat onze sponsor ‘De Boer Keukens’ ook op de dag langs komt, waarna er een groepsfoto zal worden genomen.

Wil je meedoen aan het toernooi, stuur dan een mail of WhatsApp-bericht naar Marjolein Wolthoorn, contactpersoon van de jeugd. Er zal ook een inschrijflijst in de kantine worden opgehangen, waarop je je naam kan noteren.
Omdat het zo kort dag is, willen we graag wel uiterlijk woensdag 30 juni weten of je mee gaat doen.