Aangezien het coronavirus zich inmiddels ook in ons land heeft verspreid, kunnen wij ons voorstellen dat het bij onze leden ook vragen oproept. Voorlopig zullen we de richtlijnen en informatie volgen die het RIVM (www.rivm.nl) en de GGD (www.ggdhaaglanden.nl) op hun site publiceren. Mochten er verdere maatregelen worden getroffen dan houden wij u daarvan op de hoogte.

De symptomen van het virus zijn: luchtwegklachten, zoals hoesten en kortademigheid in combinatie met koorts. Zolang u als lid of vrijwilliger deze klachten niet heeft dan kunt u gewoon bij VVV blijven komen. Als u de klachten wel heeft neemt u contact op met uw huisarts. Kom dan niet naar VVV totdat duidelijk is dat u niet besmet bent.

Nog even voor alle zekerheid de onderstaande regels die gelden voor het voorkomen van alle virussen zoals de griep en verkoudheid:

• Was regelmatig uw handen (voor tenminste 20 seconden) en vergeet ook de achterkant van uw hand niet
  • Hoest en nies in de binnenkant van uw elleboog
  • Gebruik papieren zakdoekjes en gooi die na gebruik direct weg
  • Geen handen schudden

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mochten er verder nog vragen zijn dan kunt u contact opnemen met het bestuur.

Namens het bestuur,

Rob Westdorp (voorzitter)