Op zaterdag 24 augustus spelen 12 genodigde tafeltennissers van landelijk niveau het deBoer VVV Top-12 toernooi voor 2019. Evenals voorgaande edities wordt dit een geweldig kijkspel voor iedereen die belangstelling heeft voor deze mooie sport.

Dit is pas de derde editie van het toernooi, maar het heeft nu reeds een landelijke reputatie vanwege het niveau, de sfeer en de perfecte organisatie. Organisator Patrick Bruijne: “De eerste twee edities waren enorm succesvol. Een sterke bezetting met aansprekende spelers, die ook in waren voor een leuke interactie met het traditioneel enthousiaste VVV-publiek. En in beide edities waanzinnig spannende finales over de volle 7 games, die uiteindelijk beide gewonnen werden door Michel de Boer, een naam die geen toelichting behoeft. Daarnaast zorgden spelers en publiek, alsmede DJ MikeyH voor een fenomenale ambiance. In het kleine tafeltenniswereldje gaat dat snel rond, dus we kunnen opnieuw rekenen op mooie namen. We verwachten ook nu weer een succesvol en vooral sfeervol toernooi.”

Er spelen top eredivisiespelers mee (de namen houden we nog heel even geheim, maar volg onze Facebook pagina!), maar ook de lokale spelers Nolan Schultz en Patrick Bruijne. In elk geval hebben we ons alweer verzekerd van een aantal spelers die ook een mooie sfeer meebrengen.

Dit jaar heeft het toernooi ook weer een aansprekende hoofdsponsor in “de Boer Maatwerk in Keukens” (www.maatwerkinkeukens.nl). Jacob de Boer, eigenaar van Maatwerk in Keukens, is ook voorzitter van het bevriende Taverzo uit Zoetermeer en draagt VVV een warm hart toe. Desgevraagd legt hij uit waarom hij de Top-12 sponsort: “We ondersteunen dit toernooi omdat VVV een prachtige club is met een mooie basis van vrijwilligers en gave events.” Mooi om dat te horen van iemand de echt begrijpt waar het in de sportwereld om gaat en ook een mooi gebaar. Op onze Facebook wijden we later nog een artikel aan zijn bedrijf.

Het is mooi dat ook CW4U van onze eigen Cor van ’t Walderveen weer tot de sponsors gerekend mag worden en ook TTsport van Michel de Boer doet een mooie bijdrage. Andere sponsors volgen nog.

Het doel van het toernooi is om tafeltennis en VVV te promoten en om voor te bereiden op de competitie in september. Belangstellenden zijn natuurlijk van harte uitgenodigd te komen kijken en zoals altijd bij VVV mag er enthousiast meegeleefd worden met de spelers. Het is nooit stil in de zaal bij VVV als er mooi tafeltennis te zien is.

Daarbij: onze zaterdag-team-1-fans weten dat er uitstekend voedsel wordt verzorgd voor onze bezoekers en ook voor deze Top-12 is een heerlijk menu weer gegarandeerd. We kennen de kok en dat zit wel goed. Ook dat gaan we op Facebook nog nader aankondigen.

Alleen al voor die maaltijd krijgen we de beste spelers naar Leidschendam!

Dus: zaterdag 24 augustus 2019, aanvang 10.00 uur, halve finales vanaf 16:00.

Volg onze Facebookpagina VVVTafeltennis voor nadere berichtgeving!