Tafeltennisheren van VVV winnen bij SKF

Koploper VVV ging dit weekend voor de tweede-divisiewedstrijd op bezoek bij nummer 2, SKF in Veenendaal. SKF is een mooie en sterke vereniging met maar liefst vier landelijke teams. VVV wist het thuisresultaat (6-4) te verbeteren en won met 3-7. SKF trad aan met Yorick Schurink en de dames Tali Cohen en Alice Barendregt, die beiden een succesvol verleden hebben in de dames eredivisie.

Werff was bij SKF zeer trefzeker: alleen tegen Tali was het echt spannend, maar Werff kwam tevreden thuis met 3 punten. Tali was in blakende vorm en noch Patrick, noch Matthijs kon haar verslaan. Cohen was zeer beweeglijk en liet een mooie en trefzekere techniek zien. Patrick maakt de afgelopen weken progressie en wist zowel Alice als Yorick te verslaan, de laatste in een aantrekkelijk offensieve match. Matthijs kreeg wellicht iets te weinig, hij won alleen van Alice, die uiteindelijk met lege handen bleef. De partij tegen Tali was echter zeer close en de partij tegen Yorick liep niet lekker, mede doordat op de baan ernaast een luidruchtige eerste-divisiewedstrijd werd gespeeld, compleet met een ruzie met de scheidsrechter.

VVV loopt met de winst uit op SKF, wat heel mooi is, maar Red Stars verraste door met 9-1 van Avanti te winnen.  Zo staan Red Stars en VVV gedeeld eerste van 6 van 10 te spelen ronden. Spanning te over dus. Avanti en Never Despair raken nu toch wel achterop.
Op zaterdag 5 november ontvangt VVV De Veluwe. Kijkers zijn vanaf 16:00 uur welkom. Het team kan wel wat aanmoediging gebruiken want het kampioenschap lonkt in de verte en ... er gaan geruchten dat Nolan wellicht weer van de partij is?

Een samenvatting is vanaf zondagavond 30 oktober te zien op youtube. Zoek op "VVV heren 1".

Remco