Aan t eind van een hopelijk voor een ieder mooie meivakantie kunnen we weer aan tafeltennis gaan denken.

Succes voor Nolan Schultz: dubbel èn enkel tweede en Milo de Boer bij t dubbel derde in hun leeftijdscategorie op de Nederlandse kampioenschappen A!

Dinsdag a.s. beginnen we weer. Eerder was gecommuniceerd dat op dinsdag 17 mei de zaal niet open zou gaan. Dit hebben we aangepast en op dinsdag 17 mei gaan de trainingen wèl door.

Zoals eerder gemeld organiseert VVV voor alle jeugdleden op zaterdag 18 juni 2016 clubkampioenschappen.
Je kunt je inschrijven op de lijst in de kantine van VVV of een mail naar mij sturen. We maken voor ieder niveau een aparte meerkamp.
Ook is het plan om daarna -net als voorgaande jaren- met z'n allen de gerechten te eten die energieke ouders/spelers maken. Heb al enkele specialiteiten (moeder Ivan Russische salade, moeder Julian caprese spiesjes, moeder Safith kippasteitjes en hartige taart wordt gemaakt door moeder Mark en Kim), maar graag nog meer enthousiaste vrijwilligers om schalen te bereiden. Kan van alles zijn warm/koud, makkelijk/moeilijk!
Vorige jaren was dat heel gezellig, met z’n allen smullen van alle leuke gerechten.

Naar aanleiding van mijn oproep wensen kenbaar te maken voor het komend competitieseizoen, heb ik een aantal reacties ontvangen. Voor de competitiespelers waar ik geen reactie van heb gekregen, ga ik ervan uit dat ieder gewoon weer ingedeeld wil worden voor de najaarscompetitie. Mocht dit echter niet het geval zijn of wil je graag in een ander team: stuur (zo spoedig mogelijk) een bericht naar mij, zodat we daar bij de teamsamenstelling rekening mee kunnen houden. We trachten met ieders wensen rekening te houden en kijken naar prestaties, maar houden ook rekening met andere aspecten, om een plezierige sfeer te bewerkstelligen.

- zondag 22 mei vrij spelen 12.00 - 14.00 uur
   - zondag 29 mei vrij spelen 12.00 - 14.00 uur
   - zaterdag 11 juni B Jeugd (tevens Kwalificatie) Toernooi; info en inschrijving bij Floris v.d. Wilt (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.)
   - zaterdag 11 juni meisjestoernooi in Gouda bij ttv Vriendenschaar; info en opgeven bij Rick Bierhuis (Rick Bierhuis <Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.>)
   - zondag 12 juni vrij spelen 12.00 - 14.00 uur
   - zaterdag 18 juni clubkampioenschappen voor de jeugd, gevolgd door eten aan lange tafels (creatieve koks: meldt u aan…... )
   - zondag 26 juni vrij spelen 12.00 - 14.00 uur
   - zaterdag  2 juli BBQ toernooi voor senioren en junioren!
   - eerste week zomervakantie: de jeugdcommissie komt met een programma.

Ymke Thomas