Zoals gebruikelijk de laatste jaren, beginnen we het nieuwe jaar met de Clubkampioenschappen senioren. Aanstaande zaterdag 16 januari om 10.00u is het zover. Je kunt je nog tot woensdag 13 januari 22.30u opgeven via de inschrijflijst in de kantine of via mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Net als afgelopen jaar zullen we in 4-verschillende klasses spelen. In welke klasse je uitkomt, hangt af van het aantal deelnemers. De D-klasse is in ieder geval de recreantenklasse (of je moet zelf aangeven hoger te willen worden ingedeeld). Wedstrijdleider is Mark van 't Walderveen himself.

De titelverdedigers zijn:
A-Klasse: Matthijs van der Heiden, B-klasse: Jean-Pierre Chateau, C-klasse: Heleen Stappers en in de D-klasse: Martin Spaargaren.