We hebben gisteren in de Batstee een feestelijke opening van de nieuwe VVV Business Club mogen beleven!
Een klein 10-tal ondernemers uit Leidschendam-Voorburgs bedrijfsleven was aanwezig op de eerste netwerkborrel en kon tegelijk het tafeltennisspektakel van onze 3 landelijke teams aanschouwen.

Een smakelijke catering was verzorgd in de vorm van een overheerlijke soep gesponsord door de Hopkamer en rijk belegde luxe broodjes door Eetablissement Slootweg van ons lid Martin Spaargaren.

Frits Wester, bekende Nederlander en eigenaar van café het Torentje, verzorgde de openingsspeech. Hij heeft ook heel veel met tafeltennis, want op de redactie staat hij regelmatig met collega's te pingpongen (zoals ze het daar noemen), onderwijl de ontwikkelingen in politiek en wereld in de gaten houdend. En hij sprak zijn bijzondere waardering uit voor dit initiatief van VVV, om ook het lokale bedrijfsleven bij het verenigingsgebeuren te betrekken en ook zo de middelen te verkrijgen om verdere groei mogelijk te maken.
De officiele openingshandeling bestond eruit dat hij een fraai sponsorbord onthulde, dat nu dus te bewonderen is in de Batstee.

Deze start belooft nog veel moois voor de toekomst van dit initiatief.

Veel dank aan Cor van 't Walderveen voor zijn effort hierin!