Op zaterdag 6 juli is weer het jaarlijkse BBQ-toernooi in de Batstee.

Zoals altijd is dit een enkelspel toernooi in drie (of vier) verschillende sterkte. Vorig jaar waren er 56 deelnemers en was het supergezellig. De winnaar in de A-klasse werd uiteindelijk Bernard de Bruyckere. Helaas durft hij het niet aan om zijn titel te verdedigen.
Aanvang toernooi 10.30 uur. Zaal open 9.45 uur. Inschrijven is gratis, voor zowel leden als niet-leden.

Voor de prijsuitreiking, welke omstreeks 17.00 uur zal plaatsvinden, zullen de kampioenen van de afgelopen voorjaarscompetitie 2013 worden gehuldigd. Bij deze zijn de betrokken teams hiervoor uitgenodigd.

Omstreeks 18.00 uur zal de traditionele BBQ aanvangen. Kosten hiervoor zijn 6,00 euro. Vooraf inschrijven op de lijst in de kantine of via de mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. is hiervoor noodzakelijk. Betalen kan op de dag zelf.

Inschrijven voor dit toernooi kan je tot zaterdag 29 juli a.s.

Ook dit jaar zal 'Visboer Floris' weer met een visstand aanwezig zijn met lekkere (broodjes) haring.

Organisatie is in handen van de seniorencommissie.

Mark van 't Walderveen