Net als elke andere vereniging draait VVV geheel op vrijwillligers. Op dit moment is dit nog meer het geval dan anders, want we zijn hard aan het bouwen aan een nog veel leukere en sterkere vereniging. Posters worden ontworpen, tafels en telborden gerepareerd, competities georganiseerd, de bar be'mand' (m/v natuurlijk), er wordt schoongemaakt, trainingen gegeven en geassisteerd, regiovergaderingen bezicht, enz, enz, enz.

Om de waardering voor alle vrijwilligers te laten blijken, was er alweer enige tijd geleden het traditionele vrijwilligersetentje. Een hele club mensen genoot van heerlijk gourmet, met zowel vis- als vleesgerechten. En, een overvloed aan heerlijk ijs toe (en dat spreekt mij dan weer erg aan :-)).

Het vrijwilligersetentje is een leuke aanleiding om te overwegen OOK de handen uit de mouwen te steken, maar er is meer:

• Je doet er goed werk mee, want de jeugd krijgt meer en meer kansen zich goed te ontwikkelen
  • Je komt in een fijn gezelschap van enthousiastelingen en hebt daar leuke contacten
  • Als klap op de vuurpijl: Je hoeft je niet meer te vervelen en suffe real life soaps meer te kijken!

HIER kun je zelf een indruk krijgen van de gezelligheid.

Belangstelling gewekt? Meld je bij BART, onze vrijwilligerscoördinator of een van de andere bestuursleden

Tot ziens, Remco