Er is veel te doen geweest over de reorganisatie van de competitie avonden. Met name de intentie tot strakke scheiding van UBT en NTTB deed veel stof opwaaien. Het bestuur heeft daarop besloten die intentie niet uit te voeren! De donderdag avond wordt niet opengesteld voor 3-tallen.

1.      Komend voorjaarsseizoen 2013 wordt de maandagavond de 2e avond voor 3-tallen NTTB en UBT. De zaal is beschikbaar van 20.00-23.30u. Tijdig (20.15u) beginnen is een must om op tijd de zaallichten uit te kunnen doen en naheffing door de gemeente te voorkomen. Die 20.15u is een aanvangstijd en geen verzameltijdstip. Dit principe zal nogmaals bij de Bond worden gemeld. Dus, tijdig beginnen en eventueel op 2 tafels spelen om een naheffing door de gemeente te voorkomen.

2.      De dinsdagavond wordt zoveel mogelijk vrij gehouden van competitie. Dus ruime gelegenheid tot vrij te spelen. Aanvangstijd 20.00u, eindtijd 23.00u.
3.      De donderdagavond wordt de vaste speelavond voor duo teams NTTB. Er wordt een aanvraag gedaan om elke week 4 of 5 teams thuis te laten spelen. De zaal is beschikbaar van 20.00u-22.30u. Aanvangstijd 20.15u. Er wordt na het eindtijdstip niet gehuurd. Dus, tijdig beginnen, het drankje achteraf te nuttigen en geen pauze tussendoor nemen. Duo-teams kunnen op andere avonden spelen mits daarvoor ruimte is.
4.      De vrijdagavond wordt de speelavond voor teams van 3 spelers. De vrijdagavond wordt maximaal afgevuld met zowel UBT- en NTTB-3-tallen. De zaal is beschikbaar van 20.00-24.00u. Dus, tijdig (20.15u) beginnen om op tijd de zaallichten uit te kunnen doen en naheffing door de gemeente te voorkomen.
5.      Op zaterdag speelt de jeugd en het 1e seniorenteam. Tijden worden via de site gecommuniceerd.
Omdat diverse leden deelnemen aan diverse competities wordt goed overleg tussen teamgenoten en wedstrijdsecretarissen aangeraden.