Hallo jeugdleden,

Vanaf nu zijn de scores van alle jeugdteams correct te vinden op de site. Hendrik heeft een prachtig systeem gemaakt dat die scores weergeeft op de site, maar dat systeem verslikte zich in het nieuwe speelsysteem van de pupillen C.  Geen probleem voor Hendrik, want die heeft aanpassingen gemaakt en nu gaat het helemaal goed.

Als je toch nog een foutje ziet, laat het mij maar even weten, dan kijken we (mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.)..

Trouwens, afgelopen week liet een kennis (die erg goed is ingevoerd in de tafeltenniswereld) mij weten dat onze competitiescores op de VVV site er "SUPER" uitzien.  Ik heb ook nog geen enkele club gezien waar dit zo geavanceerd gebeurt.  Dank, Hendrik!

Remco