Al vele jaren wordt bij VVV in de kerstvakantie het kindertafeltennisfeest georganiseerd. Wethouder Rensen reikte ook dit jaar de prijzen uit. Twee dagen feest met tafeltennis, patat, fruit, 'n oliebol en demonstraties.

De demonstraties werden een spektakel met Patrick Bruijne (nr 15 bij de jeugd van Nederland, speler van het eerste team) Matthijs van der Heiden (opgeleid bij VVV en nu uitkomend in de 2e divisie bij Rijnsoever) en hoofdtrainer VVV en ex eredivisiespeler Werff Thomas.

Na twee dagen Kindertafeltennisfeest waren de deelnemers van groep 7 en 8 op 28 december j.l. de gelukkigen om uit handen van wethouder Rensen van de gemeente Leidschendam/Voorburg een oorkonde en voor sommigen zelfs een prijs te ontvangen.

Foto's vind je HIER en HIER en HIER

De winnaars
De kanjerpoule A: 1. Dave Vos, 2. Tim Hiemink, 3. Michael Bolleboom en 4. Mats Hiemink.
Poule B: 1. Kevin Kierdorff , 2. Arya Nadaee , 3. Floris Gayral en 4. Matthijs Jol
Poule C: 1. Christiaan Rieker , 2. Oscar van Limburg Brouwer, 3. Colijn Droge en 4. Jens Hilker
Poule D: 1. Lars Uri , 2. Mart de Geus , 3. Sil Emons en 4. Gijs Pinxteren
Poule E: 1. Youp Nord , 2. Teddy de Vries en 3. Kim Coelman

Als besten van de dag ervoor, groep 5 en 6 kwamen naar voren:
Kanjerpoule A: 1. Tibor Poharnok, 2. Hugo de Haan, 3. Mees Lefebure, 4. Tessa Cocx en 5. Marijn Verhoeven.
Poule B: 1. Gijs Pinxteren, 2. Friso Mulder, 3. Rick de Lange, 4. Maurits Keppers en 5 Oscar v.d. Linden
Poule C: 1. Leonie v.d. Steur, 2. Lars Voet, 3. Robert Anvelink, 4. Eveline van Vliet en 5 Damian Hopley
Poule D: 1. Max Hagemann, 2. Abbas Elaman, 3. Veysel Dogan en 4. Imran
Poule E: 1. Jeroen Hilker, 2. Kim Coelman, 3. Salomon Voskuil en 4. Amber v.d. Riet.

Als vrijwilligers waren de volgende VVVjeugdleden actief:

Maxime en Junior Hensing, Elwin de Prez, Mizan Celovic, Wessel en Nina van ‘t Walderveen, Evi van der Tas, Job Verhoeven, Marc Otten, Matthew Huijbregts en Mark Coelman.

Zij hebben in  de laatste uren ook een onderling toernooi gespeeld met het volgende resultaat: nr 1. Marc Otten, 2. Matthew Huijbregts, 3. Mark Coelman en 4. Nina van ’t Walderveen.