Afgelopen zaterdag speelde VVV thuis competitie tegen NTTC 1 uit Nieuwerkerk. Dit is alweer de vijfde wedstrijd, zodat de competitie halverwege is. Zodoende tekenen de onderlinge verhoudingen zich af.
NTTC is geen kampioenskandidaat, maar het team heeft twee spelers die niet te onderschatten zijn. De kopman staat zelfs op 83% (10 gewonnen uit 12), dus VVV moest vol aan de bak.

Rick begon direct met een pittige partij die maar liefst 45 minuten duurde. Rick wist in de vijfde game de partij op het nippertje naar zich toe te trekken.  Werff had met zijn eerste tegenstander geen moeite. Patrick begon tegen de NTTC kopman. Hij was vast van plan deze technisch goede speler te verslaan en ging zeer gedreven de strijd in.  Slechts één game ging nipt verloren, maar de partij kwam op naam van Patrick.

VVV liep zo gestaag uit, maar helaas moest Rick buigen voor de NTTC kopman, die natuurlijk revanche zocht voor zijn verloren partij.  Rick wist gelukkig wel zijn derde partij te winnen.  Ook Werff moest zich tegen de eerste NTTC heer flink inzetten, maar hij wist deze partij, evenals de andere, zonder gameverlies af te sluiten. Patrick tenslotte, won ook zijn twee andere partijen overtuigend met 3-0.

Zo pakt VVV voor de tweede keer op rij een grote overwinning (9-1). Hierdoor staat het team halverwege de competitie bovenaan met een voorsprong van 15 punten op de nummer twee. Daarmee is het team stevig favoriet voor de promotie naar de derde divisie.

Je vindt enkele foto's HIER.

Komende zaterdag ontvangt VVV 1 aan de Ruysdaellaan 95 om 16:30 uur de nummer twee, Papendrecht. Komen jullie weer allemaal kijken? De sfeer is bijzonder goed en de wedstrijden zijn het aankijken meer dan waard.

Remco