Of het nu de website, facebook of de nieuwsbrief is... onze media bruisen bij de aanlevering van teksten. Liefst ook nog met een mooie foto. Dus we ontvangen graag een verslag van leden als er een toernooi is geweest en we horen graag van je als je een evenement aan wilt kondigen, je fouten op de website signaleert, er wijzigingen moeten worden doorgevoerd en wat al niet meer.

Tot voor kort was het lang niet altijd duidelijk naar wie je dan moest mailen. Dat hebben we nu gestroomlijnd.

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. : Het emailadres voor alle inhoudelijke zaken met betrekking tot de website en de nieuwsbrief. Indien je iets op facebook wil laten plaatsen kun je hier ook content voor aanleveren.

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. : Het emailadres voor alle leden, maar ook niet-leden, die een vraag hebben maar niet weten aan wie ze die moeten stellen.

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. : Het emailadres voor alle technische zaken met betrekking tot de website.

Tot horens!