Op zaterdag 3 september organiseren we de vierde editie van de VVV Top-12. Twaalf talentvolle spelers uit de top van het Nederlandse tafeltennis, waaronder onze eigen Matthijs van der Heiden van VVV 1, gaan weer strijden om de titel. Met dank aan onze hoofdsponsor De Boer Maatwerk in keukens en andere sponsoren, belooft het weer een spektakel te worden dat je niet wilt missen. We beginnen om 10.00 uur met de poulewedstrijden, de halve finales en finales staan gepland vanaf 15.30 uur.

Op deze dag sluiten wij ook ons 75-jarig jubileumjaar af. We gaan dit doen met een gezellig slotfeest in de gymzaal. Vanaf 20.00 uur zal het feest losbarsten met DjmikeyH, diverse gezellige bezigheden en een loterij.
Leden, oud-leden (incl. aanhang) en genodigden zijn van harte welkom om deze gezellige feestavond bij te wonen. De feestavond zal ca. 24.00 uur eindigen.