Binnenkort vinden er weer diverse toernooien en activiteiten plaats bij VVV.

Op zaterdag 14 mei zijn de Clubkampioenschappen voor de junioren en senioren. Voor alle competitiespelende leden (alle klassen) en recreant-leden van VVV. Aanvang 12.00 uur.

Op zondag 15 mei geeft Kim Vermaas, voormalig Team.nl speelster, een clinic.
Om 13.00 begint de clinic voor de jeugd (gratis), om 14.00 uur is er een demonstratie en om 14.30 uur begint de clinic voor de senioren (€ 7,50, betalen op de dag zelf).
Maximaal 16 deelnemers per clinic, vol is vol!

In de week van 16 mei begint de interne duocompetitie. De eerste speelronde vindt plaats in de week van maandag 16 tot vrijdag 20 mei, de tweede ronde van maandag 23 tot vrijdag 27 mei en de derde ronde van maandag 30 mei tot vrijdag 3 juni.
De kwartfinale vindt plaats in de week van maandag 20 tot vrijdag 24 juni, de halve finale van maandag 27 juni tot vrijdag 1 juli. De finale van de verliezersronde staat gepland op maandag 4 juli, die van de winnaarsronde op vrijdag 8 juli.
Inschrijven kan alleen als team. Gratis voor leden, niet-leden betalen € 10,00 per team. Er kunnen maximaal 30 duo's meedoen.

Op zaterdag 18 juni is het tijd voor wat misschien wel de klassieker onder de toernooien genoemd mag worden: het BBQ-toernooi.
Aanvang 11.30 uur, einde toernooi circa 17.30 uur. Hierna volgt de prijsuitreiking, om 17.45 uur worden de kampioenen van het afgelopen seizoen gehuldigd en aansluitend begint om 18.00 uur de barbecue.
Deelname aan het toernooi is gratis voor leden, niet-leden betalen € 5,00. De barbecue kost € 7,00 per persoon, voorinschrijving is verplicht.

Meer informatie vind je in de kantine, daar hangen tevens de inschrijflijsten. Of stuur een mailtje naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..