Helaas is tijdens de persconferentie van afgelopen vrijdag bekend gemaakt, dat de vereniging in ieder geval de komende 3 weken na 17.00 uur gesloten is. We gaan weer terug naar de anderhalve meter regel en een beperkt aantal bezoekers op de accommodatie. Voor de kantine zijn dat er 16. Voor de gehele accommodatie beperken wij het tot 50. Op de accommodatie is een geldige QR-code nodig. Of deze maatregelen voor langere tijd gaan duren weten we allemaal nog niet.

De nieuwe maatregelen houden dus in dat alle doordeweekse trainingen (senioren en jeugd) niet door kunnen gaan. Ook de doordeweekse (senioren) competitiewedstrijden gaan niet door. De jeugd speelt nog 1 competitieronde op 11 december (aanvang 11.00 uur). Deze kan gelukkig nog wel gespeeld worden.

Op de woensdagmiddag is de zaal van 15.00 uur tot 17.00 uur open voor vrijspelen senioren (4 tafels). Hier geldt wel de regel reserveren via de PingPong Baas app. We zullen de tijd aanpassen naar 1 uur. Dat betekent dat er 16 leden kunnen trainen (8 per uur).
Op vrijdag kan de Fifty Vitt van 12.00 uur tot 15.00 uur gewoon doorgaan. Inschrijven bij Clement via WhatsApp. Ook daarna is er tot 17.00 uur de mogelijkheid om vrij te spelen voor senioren. Ook hier weer reserveren via de PingPong Baas app.

Zaterdag 4 december is de zaal niet beschikbaar door een gepland kinder-tafeltennis-feestje. Op zondag 5 december is er in de ochtend van 10.00 uur tot 12.00 uur de seniorentraining onder leiding van Frank. Inschrijven bij Frank via WhatsApp. Vanaf 12.00 uur is de zaal open om vrij te spelen voor jeugd en senioren. Ook hier weer reserveren via de PingPong Baas app.