Zaterdag 31 augustus hielden we nog een intern toernooitje voor de jeugd om weer goed in de competitiestemming te komen. En in de pauze hielden Maurizio en Marjolein een presentatie over de competitie en aanverwante zaken. Deze presentatie is vandaag verstuurd naar alle jeugdspelers en -coaches.

We praten jullie even bij:

Eind van het seizoen waren er weer enkele opzeggingen (Rick, Sidney en Tristan vd K.) én hebben een paar spelers afscheid genomen van de jeugd en zijn overgestapt naar de seniorencompetitie (Evi en Jonathan). Maar toch hebben we gelukkig ten opzichte van de voorjaarscompetitie een team meer. We starten de najaarscompetitie met 22 competitiegerechtigde spelers verdeeld over 6 teams. Bij dezen verwelkomen wij de nieuwelingen Dewi, Ilse, Julián, Marc en Teru. En we zijn blij dat Lucas vd B. de weg naar VVV heeft teruggevonden.

Ook coach Harry van VVV 1 heeft afscheid genomen. Kortom, Maurizio en ik moesten niet alleen hard aan de slag om mooie teams te formeren maar ook driftig op zoek naar nieuwe coaches. Eén van de nieuwe coaches is terug van weggeweest: Sonja Langelaan gaat komend seizoen ons pupillenteam coachen en Nienke Peters, voor veel VVV’ers een bekend gezicht, hebben we net op tijd bereid gevonden coach te worden van VVV 5.

Dit zijn de jeugdteams voor de najaarscompetitie 2019:

VVV 1 met coaches Cor van ’t Walderveen en Martin Spaargaren: Dominique, nieuweling Ilse (overgekomen van Docos), Lucas vd B. en Wouter. VVV 1 speelt in de promotieklasse B.

VVV 2 met coach Sander Hooykaas: de gebroeders H., Mathijs en Tristan, gaan samen spelen met Reuben. Zij gaan dit seizoen in de 1e klasse B spelen.

VVV 3: wordt komend seizoen gecoacht door Clement de Rooy. Bink, Lucas van E., Mees en Reza gaan in de 2e klasse B laten zien wat ze waard zijn.

VVV 4 wordt gecoacht door Maurizio Bruschi. Damian, Koen, Mirko en Renzo blijven bij elkaar. Deze heren gaan voor het eerst hun geluk beproeven in de 4e klasse (A).

VVV 5 met coach Nienke Peters dus. In dat team spelen Arad, nieuweling Marc en Roman. Zij gaan in de 5e klasse poule B meedoen.

VVV 6, het team met coach Sonja Langelaan, is ons nieuwe pupillenteam. Björn is in dit team de ervaren speler, Dewi, Julián en Teru maken als debutanten in de competitie dit kwartet compleet. Zij gaan onze clubkleuren verdedigen in de Pupillenklasse A.

Rest ons jullie weer heel veel speelplezier en succes te wensen. Wees sportief, zowel naar elkaar als naar je tegenstander en geniet van het spelen. En draag je clubshirtje en je trainingspak met trots!

Maurizio Bruschi en Marjolein Wolthoorn