Nadat zowel VVV als Salamanders de afgelopen keren al organisator waren geweest, had deze keer Kelly Ratsma van ttv SETT het initiatief genomen beginnende pupillen te laten wennen aan het spelen van wedstrijden. We kwamen deze keer dan ook bijeen op de nieuwe locatie van SETT aan de Laan van Poot.

Er waren 7 deelnemers die aan het eind van de middag allemaal tegen elkaar hadden gespeeld. Vanuit VVV deden deze keer Julián, Yashwant en Vanshika (weer) mee. Er waren ook 2 spelers van SETT en 2 van Salamanders. Van de 7 spelers hadden 6 al eerder met elkaar kennisgemaakt achter de tafel. Alle spelers maar ook de supporters hebben het goed naar de zin gehad. En de kinderen hebben weer wat extra ervaring opgedaan. En dat is zeker voor een aantal van hen extra prettig omdat zij van plan zijn aan de najaarscompetitie deel te nemen.

De toeschouwers: ouders, een opa, een begeleider en Femke, Maurizio en Marjolein hebben erg leuke, goede maar vooral heel veel spannende wedstrijden gezien. Aardig wat wedstrijden werden pas in de 5egame beslist. En vaak zelfs na meer dan 11 punten. Alles verliep net als de voorgaande keren in een gezellige en zeer sportieve sfeer.

Kortom, iedereen was blij. Èn we hebben afgesproken om contact te houden met SETT en Salamanders om dit soort toernooitjes zo af en toe bij toerbeurt te blijven organiseren.

En last but not least: onze Julián was de winnaar van de dag. Proficiat Julián!

Marjolein