Op zondag 14 april organiseren wij weer een toernooitje voor pupillen die nog geen competitie spelen of net gestart zijn. We hebben een aantal van onze jongste jeugdspelers daarvoor uitgenodigd en ook spelers van andere verenigingen uit de buurt. Sommige VVV-spelers zullen al voor de 2e of 3e keer meedoen, anderen gaan debuteren. Vorige maand nog werd een dergelijk toernooi gehouden bij Salamanders, en dat was een groot succes. Deze keer hebben we nog meer aanmeldingen: ten minste 4 van onze leden doen mee, 5 van Salamanders, 3 van Smash en misschien ook nog een paar van SETT.

De planning is te starten om 12 uur; de verwachte eindtijd ligt rond 14.30 uur.

Belangstellenden, kom vooral kijken naar nieuw talent, van VVV en van andere verenigingen!

We hebben ook al wat leden van de jeugdcommissie bereid gevonden ons te helpen dus wij verwachten een leuke middag in petto te hebben voor de jongste nieuwelingen.

Maurizio, Mark en Marjolein