Op zaterdag 2 en zondag 3 maart 2019 is het Nederlands Kampioenschap Tafeltennis in in het Landstede Topsportcentrum te Zwolle. Het leek het de vereniging leuk om met een aantal VVV'ers (jeugdleden, senioren en ouders) op zaterdag 2 maart naar Zwolle te gaan om de ongetwijfeld mooie wedstrijden te gaan bekijken.
Met het openbaar vervoer duurt het, gerekend vanaf VVV, zo’n 2 uur en 45 minuten duren om in Zwolle te komen. Met de auto is het ongeveer 1 uur en 40 minuten rijden. Het heeft de voorkeur om met de auto richting het toernooi te vertrekken. Hiervoor zijn er wel meerdere auto’s nodig. Wie wil er mee en wie is er bereid om te rijden?
Het evenement zal de gehele dag duren. Wanneer wij als VVV hier gezamenlijk heen gaan is het wel de bedoeling dat iedereen weer tegelijkertijd terug gaat: samen uit, samen thuis.

Voor het toernooi zijn toegangskaarten nodig. De kosten hiervan verschillen:
- Dagkaart volwassenen – lid van de NTTB à € 9,00
- Dagkaart jeugd (t/m 17 jaar) – lid van de NTTB à € 6,50
- Dagkaart volwassenen – geen lid van de NTTB à € 10,00
- Dagkaart jeugd (t/m 17 jaar) – geen lid van de NTTB à € 7,50

Bent u of is uw zoon/dochter lid van de NTTB, dan zijn de kaarten wat goedkoper. Deze kaarten willen wij van te voren bestellen zodat wij zeker zijn van toegang tot het evenement.

In de kantine hangt een inschrijvingslijst waarop u kunt aangeven of u of uw zoon/dochter mee wil naar het NK. Geef daarbij ook graag even aan of u bereid bent om te rijden en hoeveel plekken u tot uw beschikking heeft in de auto. Mocht u niet in de gelegenheid zijn om de lijst in de kantine in te vullen, kunt u ook een mail sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. mail met de volgende gegevens:

- naam
- jeugdlid/seniorlid/ouder
- wel of geen lid van de NTTB
- auto tot uw beschikking en bereid om te rijden
- aantal plekken in de auto