Op zaterdag 1 december spelen de mannen van het eerste team hun laatste wedstrijd van het seizoen. Met 41 punten staan ze op dit moment op de vierde plek, 3 punten hoger dan Scylla. Hopelijk lukt het ze om deze plek vast te houden en in de 1e divisie te blijven! Kom dus allemaal aanmoedigen komende zaterdag!

Speciaal voor deze laatste wedstrijd heeft onze huiskok Rob een extra lekkere maaltijd op het menu staan: een nasischotel met saté, daging smoor, sambal goreng boontjes, sambal goreng telor, atjar en kroepoek. En dat alles voor maar € 10! Wel graag even reserveren, dit kan door een mailtje te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. De uiterlijke aanmelddatum is woensdag 28 november. Uiteraard zal er ook weer huisgemaakte soep zijn. Hiervoor hoef je niet te reserveren, maar wel geldt: op is op!