VVV 1 met Wouter, Junior, Evi en Tristan H. staat sinds de vorige update nog steeds (samen met Gorkum 2) 3e in hun poule, 1 punt achter Spinmill 1. Koploper Taverzo 3 is niet meer te achterhalen maar 2e worden in de poule kan nog altijd! Ons 1e team speelt de komende weken nog tegen naaste concurrenten Spinmill en Gorkum en kunnen nog als 2e eindigen. Wouter blijft het geweldig doen – steeds beter zelfs – en staat nu op 72%. Tristan is Junior voorbij gestreefd met 53% tegen 38%. Evi blijft wat achter met 22%.

VVV 2 met Tristan vd K., Dominique en Safith ontlopen elkaar qua onderling resultaat nog steeds niet veel: 33, 33 resp. 28%. Zij staan inmiddels niet meer op de 6e maar op de 5e plaats. Hoger lijkt dit seizoen niet haalbaar dus met succes hun 5e plaats verdedigen zal het kortetermijndoel zijn.

VVV 3 met Jonathan, Sam, Mathijs, Reuben en Sven heeft het moeilijk in de 2e klasse: zij zijn gezakt naar de 5e en laatste plaats in hun poule. Jonathan (53%) en Sam (50%) winnen ongeveer de helft van hun wedstrijden. Sven staat op 11%, en hoera: Mathijs heeft zijn 1e winstpartij van dit seizoen behaald en staat nu op 8%. Reuben blijft goed spelen en hoopt ook nog van de 0% af te komen dit seizoen.

VVV 4 met Serinya, Sidney, Sten en Arad is gestegen naar de 4e plaats, voor hen het maximaal haalbare in deze najaarscompetitie. Het zal nog zweetdruppels kosten om deze plaats succesvol te verdedigen maar het kan. Serinya heeft zich weer verbeterd en staat nu op 60%, Sidney heeft zich ook verbeterd: 42%. De heren doen het tot nu toe iets minder goed: Arad staat op 22%, Sten op 17%. Invaller Mirko wist deze week een mooi punt te scoren voor dit team!

VVV 5 met Bink, Lucas en Mees staat nog steeds op de 5e plaats. Bink heeft nog altijd pas 1 wedstrijd verloren en staat op 93%. Mees en Lucas staan nu op 33 resp. 27%. Rick kwam dit seizoen nog niet tot winst. Dit team zal nog flink moeten strijden om de 5e plaats te behouden. Zet ‘m op boys!

VVV 6 met Koen, Damian, Renzo, Mirko en Björn. Zij staan er nog altijd goed voor maar toch is het kampioenschap zeker nog geen gelopen koers. Koen en Mirko staan nog steeds allebei op 100%: in het geval van Koen 12 uit 12 en van Mirko 3 uit 3. Renzo en Damian staan allebei op 83%; en nieuwkomer Björn heeft in korte tijd zijn percentage weten op te krikken van 33 tot 47%. Hulde daarvoor. Nog even flink aanzetten de laatste 2 wedstrijden jongens en dan is het kampioenschap binnen!

Veel succes en plezier bij de laatste loodjes van deze najaarscompetitie 2018.

Maurizio & Marjolein