Ons bereikte het bericht dat Sam Sonneville overleden is. In Sam verliest VVV niet alleen een trouwe supporter maar ook een super vrijwilliger en sponsor.
Als VVV een beroep op hem deed, stond hij klaar: als secretaris, collectant en hij was jarenlang mede-organisator van het kindertafeltennistoernooi, de scholenbattle en andere toernooien. Alleen al als collectant heeft hij duizenden euro’s voor VVV opgehaald.

Samen met zijn broer Ben doneerde hij jarenlang een mooi bedrag aan de vereniging; hij droeg VVV mee in zijn hart. Het deed hem veel plezier VVV te zien groeien en onder het genot van een glas wijn bekeek en analyseerde hij de H1-wedstrijden. Kortom, hij was dan wel geen lid maar wel een echte VVV'er.

Hij rust in vrede.

Het bestuur van VVV