Vorige week waren de definitieve schema’s binnen voor de jeugdteams. Een paar dagen daarna hebben we de schema’s verzonden aan alle teams. Zaterdag 8 september gaat de competitie weer van start. De laatste wedstrijden van deze najaarscompetitie worden op 1 december gespeeld.

Ten opzichte van de voorjaarscompetitie is er nogal het een en ander veranderd bij onze jeugd: er waren na afloop van de najaarscompetitie tot onze grote verdriet vrij veel opzeggingen en helaas heeft zich maar 1 nieuwe competitiespeler aangemeld. Wij verwelkomen Björn; hij gaat spelen in team 6. Door die opzeggingen én omdat er vorig seizoen vrij vaak teams met maar 2 man achter de tafel stonden verandert er het e.e.a. in de teamsamenstelling. Wij hebben er als jeugdcompetitieleiders voor gekozen wat minder teams op te stellen maar wel zoveel als mogelijk alle teams goed bemand. Soms is dat nodig in verband met het niet wekelijks beschikbaar zijn van spelers. Komend seizoen spelen er 6 jeugdteams voor VVV. Helaas heeft de NTTB niet in alle klassen volledige bezetting van de poules weten te creëren. Daarvan zijn bij ons 2 teams de dupe: VVV 3 en VVV 6 spelen deze competitie niet 10 maar slechts 8 wedstrijden. Tijd om tussendoor extra te trainen dus!

Dit zijn de teams voor de najaarscompetitie:

VVV 1 met coach Harry Nieuwenbroek: Tristan H, Junior, Evi en Wouter. Zij spelen net als vorig seizoen in de promotieklasse. Wordt het een kampioenschap deze keer?

VVV 2 met coaches Sonja Langelaan en Martin Spaargaren: Safith, Tristan vd K en Dominique. Deze heren gaan alle drie hoger spelen dan zij ooit hebben gedaan, te weten in de promotieklasse! We zijn benieuwd of de heren de verwachtingen kunnen waarmaken. Ambitie hebben zij genoeg.

VVV 3 met coach Sander Hooykaas: Reuben, Mathijs, Jonathan, Sam en Sven. Hier zal de uitdaging vooral groot zijn voor Reuben en Sven; zij slaan na het kampioenschap in de 4e klasse een klasse over en gaan spelen in de 2e klasse. Zet ‘m op!

VVV 4 met coach Cor van ’t Walderveen, van CW4U, de sponsor van o.m. onze mooie nieuwe trainingspakken! De dames Serinya en Sidney krijgen dit seizoen versterking van Arad en Sten. Arad en Sten komen vanuit de pupillen en gaan dit seizoen met de dames hard hun best doen in de 4e klasse.

VVV 5 met coach Clement de Rooij: ook deze heren, te weten Bink, Lucas, Mees en Rick barsten van de ambitie. Wij gokken op een hoge - de hoogste? - notering voor dit team in de 4e klasse.

VVV 6 met coach Maurizio Bruschi: debutant Björn, Renzo, Damian, Koen en Mirko spelen komend seizoen met elkaar bij de Pupillen A. Eens zien of de heren in deze klasse hoge ogen gaan gooien. Het zou ons niet verbazen.

Wij wensen iedereen veel speelplezier en succes en hopen dat jullie VVV op een goede manier op de kaart zullen zetten!

Maurizio Bruschi en Marjolein Wolthoorn