Op 29 mei jongstleden is Jacques Schrama, lid, coach en vice-voorzitter van VVV, overleden.
Jacques was al jaren geen actief lid meer van VVV maar zijn interesse in de vereniging heeft hij nooit verloren. Tot begin 2018 was hij een regelmatige toeschouwer van ons Heren-1-team. Hierbij keken we vaak terug op zijn VVV-jaren maar bovenal beoordeelden we de restaurants waar we hadden gegeten.

Zijn actieve VVV-jaren begonnen als lid en competitiespeler, maar hij stond open voor meer. Hij is jarenlang coach geweest van succesteams en tegelijkertijd nam hij als vice-voorzitter (1997-2007) plaats in het bestuur. Binnen het bestuur was hij een stabiliserende factor die menige crisis heeft opgelost. Maar zijn grootste hobbies waren het najagen van reclamegelden en de gemeentelijke contacten; zijn persoonlijke benadering bracht voor VVV veel geld in het laatje en leidde tot de aanbouw van de fust voor ons tafeltennismateriaal. Hij was hier terecht bijzonder trots op. En het heeft VVV weer extra mogelijkheden gegeven.

Met het overlijden van Jacques nemen we afscheid van een positieve persoonlijkheid en waardevolle VVV'er. Het bestuur wenst de familie veel sterkte toe met het verwerken van dit verlies.

Namens het bestuur

Martin Janssen

Voorzitter ttv Veni Vidi Vici.