Elk jaar houden de jeugdteams van VVV en regiogenoot Taverzo vriendschappelijke wedstrijden als voorbereiding op het nieuwe seizoen. Op zaterdag 9 september 2017 werd deze traditie voortgezet. Na vele leuke wedstrijden en ook prachtige slagenwisselingen en een goede sfeer trokken de tafeltennissers van VVV aan het langste eind. Taverzo uit Zoetermeer werd met 153 - 106 verslagen. Hierdoor is de wisselbokaal na twee jaar weer terug in Leidschendam!

Dank aan spelers: 's morgens: Bink Bosman, Koen Haijes, Renzo Bruschi, Arad Khalilzadeh, Serinya Geldermans, Janneke Robers,Sven Streefkerk, Lorenzo van der Meer, Daan Kooijman, Reza Jalali, Nicolas Lejeune, Sam Vos, Safith Chandoesingh, Dominique Spaargaren, Mathijs Hooykaas, Nina van t Walderveen en Mick Waasdorp.
En 's middags: Wouter Zaat, Jonathan NG, Tristan Hooykaas, Junior Mensah, Lucas van den Bos, Max Timmers, Oscar van den Bos, Rick Bakker en gastspelers voor VVV Nico Leeuwenburg en Sheng  Zuurmond.

En uiteraard aan Ymke en Dimitri voor de organisatie!!

Hieronder de groepsfoto en een foto van Bink en Koen die in de training vol trots de beker showden.