Ook dit voorjaar zal weer de interne VVV duo competitie worden georganiseerd door de Seniorencommissie van VVV. In de voorronde (3 weken) kan je een voorkeursavond opgeven. Nieuw is de mogelijkheid om ook op vrijdagavond te spelen, buiten de gebruikelijke maandag- of donderdagavond. We hopen met deze extra mogelijkheid, dat ook de VVV leden uit de hogere teams (team 1, 2, 3) gaan inschrijven, zodat de speelsterkte nog sterker wordt, dan deze competitie al is.

Net als voorgaande jaren zal er na de voorronde (3 speelavonden) weer een kwartfinale volgen in elke klasse. Hoe dit gaat lopen laat ik nog even open, omdat ik eerst wil weten hoeveel inschrijvingen er binnen komen. Wel probeer ik weer 3 verschillende klasse te formeren. Hierna volgen de halve finale en de finales. Deze zijn op een aparte avond, in tegenstelling met vorig jaar.

Om jeugdleden te laten wennen aan de seniorencompetitie nodigen wij ook jeugdleden (geboren voor 1 jan. 2001) uit om in te schrijven. Per speelavond zijn er 10 plaatsen beschikbaar (= 5 wedstrijden). Dus een maximaal aantal inschrijvingen van 30 duo's (teams). Je kan alleen als (duo) team inschrijven (dus ook met 3 of 4 spelers [of meer]). Je moet dus wel zelf zorgen voor minimaal een tweede speler.Net als voorgaande jaren, zal ik weer op sterkte proberen in te delen, met behaalde resultaten van het vorige jaar meetellende. De winnaars van de B-Klasse (The Beachboys – Floris en Wouter) en C-klasse (ChaMaJo – Charles, Mandy en Josine) van vorig jaar, mochten ze weer inschrijven, zullen automatisch een klasse hoger uitkomen. Dit kan natuurlijk niet met de verrassende winnaars van de A-Klasse (voor de 1e keer) FC Kippie (Job en Dimitri). Wie gaat ze dit jaar proberen van hun troon te stoten.

De speeldata zijn (aanvang 20.15 uur);

Voorronde maandag: 8 mei, 15 mei en 22 mei. of
Voorronde donderdag: 11 mei, 18 mei en 25 mei. of
Voorronde vrijdag: 12 mei, 19 mei en 26 mei.
Kwartfinales: Maandag 12 juni of Donderdag 15 of Vrijdag 16 juni (afhankelijk van resultaat voorronde).
Halve finales: Maandag 19 juni of Donderdag 22 of Vrijdag 23 juni.
Finales Zowel winnaars- als verliezersronde: Vrijdag 30 juni.

Bedenk weer een leuke naam voor je team (en met leuk, bedoel ik geen VVV 1 enz.) en schrijf je snel in.
Dit kan tot en met zondag 30 april via de lijst die in de kantine op de bar ligt of via een mailtje naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Voor VVV-leden is dit gratis. Voor niet VVV-leden kost dit 10,00 euro per team.

Mark van 't Walderveen
Tafeltennisvereniging VVV