Voor de agenda!

Maak je klaar voor het volgende:
Op zaterdag 16 mei houden we in vele categorieën, clubkampioenschappen voor álle jeugdleden! Ook de VVV-jeugdleden die bij een andere club competitie spelen zijn van harte uitgenodigd in te schrijven. Net als vorig jaar willen we het na de clubkampioenschappen gezellig maken en met z'n allen iets eten van de door de spelers/ouders „ingediende” schalen.

De vorige jaren werden al heel wat gerechten gemaakt cq meegebracht: pannenkoeken, nasi, pastasalade, macaroni, kipsnacks, gehaktballetjes in currysaus, versierde komkommer, sausjes + Turks brood, hartige tonijntaart, spaghetti, chili con carne, glutenvrije schaal, knackworstjes, cake, pizza en watermeloen.
Wat wordt dit jaar geserveerd?

En voor degenen die niet spelen: dit wordt een superleuke dag, dus kom kijken en genieten.

Ymke