VVV zoekt

Bestuurslid Commercie

We zijn binnen VVV op zoek naar een geschikte persoon om de bestuursfunctie Commercie in te vullen. Momenteel is deze bestuursstoel vacant en wordt node gemist.

In deze functie heb je de verantwoordelijkheid voor:

1. werving en behoud van leden
  2. interne en externe communicatie
  3. public relations en relatiebeheer
  4. binnenhalen van sponsorgelden en andere inkomstenbronnen
  5. het formuleren van ons verenigingsaanbod in relatie tot onze doelgroepen en omgeving

We denken dat je met een gemiddelde tijdsbesteding van 2 tot 4 uur per week goede invulling aan deze portefeuille kunt geven.

Herken je je in:
- communicatief vaardig
- pro-actief
- plezierige samenwerker
- goed onderhandelaar
en denk je relevante ervaring te hebben of wil je je verder bekwamen op dit terrein?

Dan kunnen we je dit bieden:
- een uitdagende, leuke en gevarieerde rol in het bestuur
- de kans om de toekomst van de vereniging te helpen vormgeven
- nauwe betrokkenheid bij de vereniging
- mogelijkheden voor samenwerking, netwerken, voldoening en opdoen van ervaring te over

Word jij enthousiast en wil je je vereniging vooruit helpen?
Ben jij onze man / vrouw, laat dan van je horen!

[PS van Remco: er zijn overdrachtsdocumenten om je op gang te helpen en inwerken behoort tot de mogelijkheden :) ]

Is bovenstaande misschien niet direct iets voor jou, we zoeken ook nog naar:
- jeugdtrainers
- incidentele of structurele bardienstmedewerkers
- af en toe assistentie in onderhoud en schoonmaak materiaal en kantine
- ict'ers met verstand van websites om VVV's website te vernieuwen
- mensen die het leuk vinden om jeugd als expert te gaan begeleiden in een VVV Academy opleidingsmodule: Commercie, Evenementen, Commissies, ICT, etc.

Mocht jij interesse hebben of wil je dit beter beoordelen, zoek even contact. Ook als je andere passende kandidaten te binnen schieten, dan hoor ik graag van je.

Op dinsdagavond 17 februari organiseren we een inloopavond om alle vrijwilligerswerk binnen VVV onder de aandacht te brengen en te matchen met al degenen die iets voor de vereniging willen doen. Meld je aan bij Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..