Hallo allemaal!

Komende zaterdag 29 november is het feest bij VVV. Het is zeer waarschijnlijk dat heren 1 kampioen wordt en dat gaan we vieren. Maar dat niet alleen... Ook de dames 1 werden vorige week kampioen, dus ook die moeten in het zonnetje gezet worden. Er is dubbele barbezetting om nog meer en betere maaltijden en lekkere hapjes te bereiden en we verwachten veel kijkers. Er is een hapje en een drankje en we gaan genieten van mooi tafeltennis, muziek, lekker aanmoedigen en feesten na afloop!

Als je nou de echte VVV-sfeer wilt proeven: zaterdag vanaf 15:30. Nodig ook je vrienden uit om mee te feesten en alle kijkers, ook niet-leden, zijn van harte welkom. Sterker nog: niet-leden die belangstelling hebben voor VVV, zijn speciaal welkom.

Roep ook je facebook vrienden op te komen en laten we er een knalfeest van maken....

Remco