Met 43 punten heeft afdeling West nipt de afdelingsontmoeting gewonnen. Op zondag 30 november streden de teams van West, Holland-Noord, Midden en Zuidwest om de wisselbokaal. Elke afdeling had 6 jongens en 6 meisjes geselecteerd. Halverwege de dag ging Holland-Noord fier aan de leiding. In de tweede helft speelden de Westspelers hun beste spel en na afloop bleek één punt beslissend voor de winst.

De organisatie was dit keer in handen van Holland-Noord. Ron Suanet en Huub Koen stonden voor een voortreffelijke organisatie en hadden zelfs individuele prijzen voor de beste spelers per categorie. Zo konden aan het eind van de dag Thomas Baart  (1e prijs), Milo de Boer (1e prijs), Nick de Jonge (2e prijs) en Vera Kastelein (3e prijs) met een prachtige beker naar huis. Er werden prachtige wedstrijden gespeeld. Voor de andere spelers waren er ook mooie plaatsen: Lisa Mattheij (5e), Maxime Hensing (6e), Nina van 't Walderveen (7e), Charlotte van Raadshoven (4e), Lawin Amini (6e), Jason Keijzer (4e),  Bart-Jan Boudestein (5e) en Simon van der Wilt (4e). De begeleiding van West was in handen van Ewoud van Velzen en Janine Huiden. Beiden zijn bijzonder tevreden over de inzet van iedereen en hebben hele mooie wedstrijden gezien.